Pismo Radivoja Šajtinca

Chasni i kristalnodushni Miroslave,

skoro me nije nishta tako obradovalo kao poshiljka ZBORNIK O POEZIJI XX VEKA

Nisam sreo nikoga koji je kao Ti spojio Poeziju i Posvecenost.Dublje i jache i visheznachnije je  to i od  estetike i  kulturologije, filozofije i sociologije , istorije i postistorije,hladne mudrosti i drhtanja, surova je chistoca tvoje misije i molim Te da mi oprostish svu patetiku, bar u ovoj zavrshnoj rechenici, stezem Ti ruku, i zelim Tebi i Tvojima pre svega dobro zdravlje.

tvoj  Radivoj Shajtinac

P.S

Usudjujuci se da osecam samoutehu u uverenju da smo na istoj strani,mozda sasvim neodmereno i neprilicno ,zelim da podelim  nepreboljivu rezignaciju o tome da o dvema mojim  knigama, pesama,evo godina dana, nije izasao ni jedan prikaz niti bese neka promocija  saljem Ti da u tesko izborenom trenutku samoprepustanja procitac moj poslednji rukopis,bez obaveza,ako osetis da mi ista kazes ili napises Ti odluchi.VOLEO BIH DA MI VERUJES DA JE NAJBITNIJA ONA GORNJA PORUKA,OSTALO  KAKO BUDE.

srdacno rs

Једно мишљење на „Pismo Radivoja Šajtinca

  1. Драги Шајо,

    бескрајно сам обрадована твојим стиховима. То си ти! Драги пријатељу, читаћу их пажљиво.
    Зорица Кубуровић (Сибинкић)

Оставите одговор

