peti put pišem, briši me sa jebene mail liste, na interesuju me tvoja sranja i gluposti

….

….Ми у „Заветинама“ ништа не цензуришемо. Кад одлучимо да нешто публикујемо – публикујемо.

„Заветине“  пријатеље повремено обавесте путем електронског Билтена о томе што публикују на „Сазвежђу Заветина“.

Углавном добијамо подршку са многих страна света; али повремено добијемо и овакво писмо: “ Čoveče božiji, da li me ti namerno zajebavaš? peti put pišem, briši me sa jebene mail liste, na interesuju me tvoja sranja i gluposti.“

Извињавамо се сваком оном који је добио неко од наших обавештења,  а није их ( ма из ког разлога)  желео. Па и аутору горњег кратког писма, кога смо наравно обрисали са свих листа нашег уобичајеног Билтена.

„Заветинама“, понављамо, није потребан бесконачан број читалаца, рецепијената, корисника Билтена, нити – не дао Бог – љубав на силу. Довољно је да сваки онај, који, добије ма које обавештење „Заветина“,  а не занима га,  да напише да не жели више пошту „Заветина“ . Ми ћемо то уважити. Ми лично не познајемо аутора горњег електронског „писамца“, али његов речник говори сасвим довољно о њему…
Оставите одговор

