Nešto o Skenderbegu / Radomir Baturan

Pre desetak dana desio se interesantan događaj u Albaniji, u muzeju Skenderbega u Kruji.

Jedam moj prijatelj rekao mi je da će ići poslom u Albaniju, i ja mu kažem da obavezno poseti muzej Skenderbega i objasnim mu ko je bio Skenderbeg.

I on ode u Albaniju i poseti muzej Skenderbega. I kustos muzeja im objašnjava ko je bio Skenderbeg, ovo, ono, a ovaj moj prijatelj ga pita (ono što sam ga ja naučio):

„A gde su sahranjeni Skendernegov rođeni brat i otac?“

A ovaj proguta knedlu pa kaže: „U srpskom manastiru Hilandar.“

A ovaj opet pita: „A zašto tamo?“

A kustos kaže: „Pa znate, Skenderbeg i njegova porodica su bili veliki državnici, pa su imali dobre odnose sa drugim narodima.“

A ovi ljudi u grupi, bilo je tu i Švajcaraca i Nemaca i „Crnogoraca“, slušaju i čude se šta priča kustos, pa pitaju ovog mog druga: „Kako to da su oni sahranjeni u srpskom manastiru?“

A moj prijatelj im kaže: „Pa oni su bili Srbi, pravoslavni monasi.“

Ovi ljudi su bili šokirani, a moj prijatelj takođe, jer nije mogao da veruje da cela država Albanija egzistira na falsifikovanoj istoriji, na laži. Nije to ništa novo!

Оставите одговор

