Честитка за Нову годину / Милош Јанковић

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

НОВОГОДИШЊЕ ЖЕЉЕ

Драги и уважени Деда Мразе,
желим да ме и у Новој газе,
да ме мрзе зато што ми завиде,
да их је стид док ме се стиде,
да ме се клоне и да ме пљују,
да се праве како ме не чују,
да маштају о томе да ја постану,
па да могу на све да не пристану,
да смеју да буду лишени сујете,
да злобом не трују у себи дете,
да им љубав за друге васкрсне,
да им вера у немогуће очврсне,
да им се нада у надстварно роди,
да им се душа мрака ослободи,
да им се мане у врлине преобразе,
све то им желим, добри Деда Мразе,
а ја, и у Новој, да останем стари,
онај што не мора за труло да мари,
онај, коме душа – и напола жива,
сме да се устреми на гола сечива,
и сме да види људско у људима,
онај коме таштина дроб не надима,
онај који уме и мртав да хода,
спреман на све, осим да се прода,
онај који ране лечи црним вином
и стари пркосно, са својом истином,
онај што још увек верује у чуда
и плаши се једино Божијег суда,
онај што, издан, правда издајицу,
са Христом у срцу и сузом на лицу.

29.12.2012.

Све најбоље, Милош Јанковић
Neka Zavetine budu još uspešnije. Srdačan pozdrav!

Оставите одговор

