Из писама пристиглих последњих дана

Божић, 2011Ми

Божић, 2011
Ми

….

Dragi Miroslave,

slobodan sam da Ti pošaljem jedan tekst pa Ti čini sa njim šta hoćeš. Možeš ga objaviti na Tvome sajtu a potom proslediti Tvom bratu da ga objavi u „Braničevu“.

Svakodnevno dobijam Tvoje mejlove i rado čitam najaktuelniju srpsku književnu enciklopediju kako bih nazvao Tvoj trud i rad oko „Zavetina“.

Ja sam, hvala Bogu dobro. Nalazim se trenutno u Novom Sadu.

Praznici su prošli. No, kako Božić ne prolazi nikad ja Ti Božić od srca čestitam sa željom da imaš zdravlja i sa njime snage za rad i za sve radosti (žalosti) u životu.

Puno Te od srca pozdravljam. Pozdravi brata.

Boško Tomašević

 ________________________________

Колега Мирославе,

 
Жао ми је да Вам се то све догађа и надам да ћете успети да све сајтове Ваших јединствених ”Заветина” очувати.
 
Срдачно,
Радомир Батуран
_________________________________

    ….

Хвала на разумевању.

Изборио сам се, барем сада.
Видећемо како ће бити убудуће.
Сајбер-криминалцима, изгледа, смета велика посећеност појединих Веб Сајтова „СазвежђаЗАВЕТИНЕ“.
Хвала још једном што сте се јавили. Међу оних десетак, који су сатрали за сходно да ми се јаве,  и Ви сте. Што ми је драго. Али што је страшно, имајући у виду околност да … се (други)   нису огласили. Па ни та наша … удружења књ.. Она су толико приватизована, да ми се повраћа од тога, али ми је и драго, кад мало боље поразмислим… (…)
                                                                                                                                                                                              М. Л.
Једно мишљење на „Из писама пристиглих последњих дана

  1. Мирославе, могу роман написати само о догађајима које су ми ”душмани из власти” и Србије и Канаде радили. А несретни сујетни ”пјевуни” хватали су ме и за ревере што их не објављујем. Морамо све игнорисати и знањем и радом победити.
    Писао сам Вам да целу рубрику у идућем броју посвећујем проф. Младеновићу…..
    Срдачно,
    Радомир

Оставите одговор

