Pitam se kakvim koracima i kojim putevima koračaš , kad te sveti Duh nadahne da osvetliš prelepa dela pisane reči?

Dragi prijatelju,

Ne znam zasto me internet ne sluša…? Već drugi put ti pišem, a pismo se izgubi.
Možda moj elektronski golub pismonoša nosi pismo na zavičajnu adresu, a možda tamo nisi?
Ponoviću pisaniju od malo pre…. Pitam se kakvim koracima i kojim putevima koračaš , kad te sveti Duh nadahne da osvetliš prelepa dela pisane reči? Danas je na redu Desanka.Verujem da je njoj bilo potpuno jasno o čemu i kome peva.
Uvek sam se divila njenoj veličanstvenoj poeziji, napisanoj sa lakoćom. Čini mi se da njene umne, poučne, iskrene pesme se nisu dovoljno veličale. Imam utisak da zbog savršeno ređanih reči, nisu je dovoljno ozbiljno shvatili.
Ako je najpre bila REČ, onda Desanka sad sigurno, zbog svih njenih nanizanih reči, sedi pored Boga i sa šeširićem na glavi, nežno i zabrinuto nas posmatra.
Celo leto mi se po glavi vrzma njena poezija. Neizmermo ti hvala za ovo osveženje koja izaziva radost u srcu i mir u duši.
Srdačan pozdrav sa zavičajnih staza,
tvoja drugarica Mira
MMSaičić
On чет, авг 18, 2016 at 18:52, Miroslav Lukić

Постави коментар