Из писама пристиглих у последње време (Вл. Младеновић)

Власта Младеновић

ЛУКА СПАСА

Браћи Лукић, Мишљеновац

Још је Свети Сава
мирио браћу,
али међу Србима
мира нема,
нити постоји држава,
спас је једино песма,
само она може
да нас одржава.
Спаси, Боже!

____________
Драги и поштовани ми Мирославе,

поздрављам Те сабратски, песнички са истока Србије. Хвалим Твој труд и бритки ум, допринос, који својом енергијом и талентом, дајеш српској књижевности и култури, а богме, и идентитету и историји књижевности.
На Светога Саву, ове године, подстакнут Твојим великим прегнућем и препознавањем у њему, испевао сам песму Теби и мом старом пријатељу, а Твом брату Александру, па Ти је достављам за Твоју архиву*, ако ћеш је архивирати, а ја ћу је свакако објавити у периодици и књигама мојим, савести ради.
Свако добро од Бога Ти желим и успеха у труду великоме.
На многаја љета,
са истока поета,
један од оних „са лоше адресе“
(по Црњанском, односно Мирославу Тодоровићу)
п.с. Поздрави Ацу, одавно га нисам ни чуо ни видео.

____________

*  29. 07. 2018. Напомена (Мирослава Лукића) : Погледати мој текст написан недавно  Апсурдне и бесмислене оцене апсурдног и неуспешног писца…

One thought on “Из писама пристиглих у последње време (Вл. Младеновић)”

  1. Публиковао сам, између осталих писама, које су стигле на адресу „Заветина“ и писмо Власте Младеновића, почетком 2015. године. Који је, како сам недавно видео уредник блога „Адреса“, поред Маринка Арсића Ивкова. Као што сам скренуо недавно пажњу, В. М. је објавио, као уредник, право памфлетско смеће И.И. – извор: Академија / Иван Ивановић, блог „Адреса“, публиковано 8. децембра 2015. (евентуалним читаоцима препоручујемо да прочитају у целини споменути текст) . Не могу да се начудим: на једној страни В. М. ми шаље крајем фебруара 2015. писмо објављено овде, а десет месеци касније публикује лажи и бљувотине И.И.! Шта се то изменило? Је ли „Адреси“ било потребно да повећа број посета некаквом скандалозном хроником, или ту има и још нешто? Какав је морал тих људи, једног који пише бесрамне лажи, и другог који то објављује?

Постави коментар