Pismo Zorice Sentic

NASMESILI STE ME
HVALA …PAMTICU !
JA TO KAZEM DRUGACIJE
DELITI JE NAJVECI TALENAT
JA DELIM … TO ZNAJU SVI U SVETU
AKO JA NISAM JOS POZNATA U SVETU… PO MALO PRIZNATA….KAZU NEKI ALI ONI LAZU
AL  SVI ZNAJU DA ZNAM DA DELIM
NE ZNAM DA L SE SECATE … PRE PAR GODINA
JA SAM POSLALA NA SAV  MOJE ADRESAR VAS CASOPIS U PDF FORMATU
TADA STE I OBJAVLJIVALI FOTKE  MOG SINA .;-))
DAVID KOWALSKI
NE SECAM SE DA L STE I  MIKAEL KOWALSKI  ON SLIKA
JESTE DA SAM MALO PRESTALA  … NE DA DELIM …ALI MOZDA SAM  VISE DALA AKCIJI I  TELO I DUSU I SVE MOJE VREME
VERUJTE DA RADIM KAO LUDA DA NESTO USPEM … NESTO STO SU SVI REKLI DA JE NEMOGUCE …
A CESTO SAMA … ILI SA MALI BROJ LJUDI …SVI SE UMORE
AL ZNAJTE DA SAM TU ZA SARADNJE I ZA DELENJE …
SEM KADA SAM NA JUG JUGA …KAO SADA, GDE INTERNET JE CUDO
ILI NE RADI ILI SEST PUTA ODE JEDAN ISTI EMAIL
OSMEHOM  POZDRAV IZ MOG SELA
Оставите одговор

