Из пристиглих писама, наставља се (7)

Мирославе,

Јуче сам видео да је у часопису који излази у Торонту објављен приказ на моје Складиште. Аутор есеја је Милан Дачовић. Преко Удружења смо добили само један примерак часописа. За сада је часопис код мене и док сам га читао и прелиставао, спазих да си на списку пријатеља часописа. Ако су ти послали овај двоброј, молио бих Те да ми одговориш да ли би га мени продао и по
којој цени.

Срдачан поздрав,

Богислав Марковић

(20.07.2013)

________________________

Наш уредник је ових дана добио следеће, очигледно преварантско писмо. Публикујемо га, због многих других који добијају, или ће добити слична писма

——– Originalna poruka ——–
Pošiljalac: gina@austrialian.au
Datum: jul 22, 2013 4:03:39 pp.
Naslov:
Kopija za: recipient list not shown:

Хвала за брз и хитан одговор. Морам да кажем да је мој дух је укинута, јер сам добио пошту која означава вашу спремност да ми помогне са овог хуманитарног пројекта. Нећете бити у могућности да знају број живота можемо утицати са овим пројектом. Али мислим да треба да се да се боље упознају пре него што наставите даље на овом пројекту. Ево неке информације о мени.
Можете да проверите на овој страници википедиа да се разуме на мене.
хттп://ен.википедиа.орг/вики/Гина_Ринехарт
Ја сам госпођа Георгина Нада Ринехарт од Ханцоцк Проспецтинг имовину Лимитед (ХППЛ), држављанин Аустралије.
Ја вреди процењених 29,17 милијарди аустралијских долара које ми се рангира као најбогатији човек у Аустралији и најбогатија жена на свету.
Живот ми је дао свој део свог мисфортунес.И су два пута у браку, разведен први и други је умро неколико година у браку. Имам четворо деце, који су ме ангажовани у правним биткама током година старатељства над трустфунд мог оца. али је највећи од мојих невоља је у томе што ја патим од тежине проблема који је утицао и моје срце и моји доктори рекли да имам веома мало времена да живе.
Не желим да оставим иза себе огромно богатство за своју децу неповезаним, стога желим да користе део свог богатства у добротворне сврхе, други сам хтео да мој верни штабова. Овај фонд је процењено ($ 200,000,000.00) и две стотине милиона долара.
Желим да се основати фондацију уз вашу помоћ да допру до мање привилегија, сирочад и бескућнике широм света.
С обзиром на моје здравствено стање њених само уз вашу сарадњу и напоре да се овај пројекат угледати светлост дана. Тако да користе овај медиј да вас преклињем да урадите све што треба да би ово реалност.
Ја не могу доживети реализацију овог пројекта, али имам имплицитно поверење да би сте могли да заврше овај хуманитарни пројекат уопште
кошта. Ја ћу вам обезбедити уз договор документ припремљен од стране мог правног саветника за вас да потпишете свој део споразума у мом следећем писму чим добијете потребне податке.
Ја очекујем исти гест од тебе, тако да можемо да наставимо даље. Ваши детаљи ће бити потребна и мој правни саветник припреме прикривене документе за овај пројекат.
Молимо Вас да одговорите са испод наведених детаља:
ИМЕ ………………………………
СЕКС ……………………………….
СТАРОСТ …………………………….
МОБИЛНИ БРОЈ ……….
ЗАНИМАЊЕ ……………….
АДРЕСА ……………………
ОУНТРИ ……………………..
Јави ми се у најближе могуће време.
Топли поздрав.
Госпођа Гина Ринехарт
grinehart498@gmail.com
          ___________________
Оставите одговор

